Vetrek - Reisverslag uit Baarlo, Nederland van Chris Joosten - WaarBenJij.nu Vetrek - Reisverslag uit Baarlo, Nederland van Chris Joosten - WaarBenJij.nu

Vetrek

Blijf op de hoogte en volg Chris

29 April 2014 | Nederland, Baarlo

Hallo allemaal,

Vanavond is het dan zover, Ik ga 15 weken voor stage naar Nieuw-Zeeland. Mijn vlucht vertrekt vanuit Düsseldorf naar Auckland. Ik moet 1 keer overstappen in Dubai en heb een tussenstop in Sydney.

Als ik na 29 uur aankom in Auckland wordt ik opgehaald door kennissen. (de familie peeters), hier blijf ik een aantal dagen en ga vanuit hier naar mijn stage in Hastings.

Van de 15 weken in Nieuw-Zeeland heb ik 12 weken stage en nog 3 weken om het land te bekijken. Ik ga stagelopen bij een fruitteeltbedrijf in Hastings, dit is een stad aan de oostkust van het Noordereiland in Nieuw-Zeeland.

Verdere verslagen zullen nog volgen.

  • 29 April 2014 - 21:06

    Marleen:

    Ha Chris heel veel succes en plezier geniet van de komende tijd , we zullen de verslagen met plezier volgen. Groetjes uit Hout- Blerick

  • 29 April 2014 - 22:02

    Jeanne Joosten:

    Hoi Chris, hiel vuul succes en geniet van de tied dae kome geit.
    Doot ze dao de groeten van die oet Baolder.

  • 29 April 2014 - 23:12

    Wanda Roeven:


    Chris, wij wensen je een te gekke tijd in nieuw zeeland, en doe de Fam Peeters de groeten van ons!

  • 30 April 2014 - 21:33

    Fam. V.d. Korput:

    Chris, terwijl we dit schrijven, ben je waarschijnlijk al aan de andere kant aangekomen!

    We wensen je een superfijne stage, heel veel plezier en we zullen met veel belangstelling je verslagen lezen.

    Groetjes uit Baolder

  • 06 Mei 2014 - 10:52

    Chriet En Mia:

    Hoi Chris,

    We wensen je een fijne stage,dit is toch een hele ervaring ( geweldig toch)
    Groetjes uit Maasbree.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chris

Actief sinds 24 April 2014
Verslag gelezen: 459
Totaal aantal bezoekers 5530

Voorgaande reizen:

29 April 2014 - 08 Augustus 2014

Stage Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: