Week 1 - Reisverslag uit Hastings, Nieuw Zeeland van Chris Joosten - WaarBenJij.nu Week 1 - Reisverslag uit Hastings, Nieuw Zeeland van Chris Joosten - WaarBenJij.nu

Week 1

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

05 Mei 2014 | Nieuw Zeeland, Hastings

Na een lange vliegreis ben ik donderdag in Auckland aangekomen. Hier ben ik opgehaald door Pia en Sjaak en zijn naar hun boerderij gegaan. Het was al avond toen we daar aankwamen. Na gegeten te hebben en een biertje gedronken te hebben, ben ik vroeg gaan slapen.

De volgende dag heb ik een rondleiding gehad over de boerderij, de melkveehouderijen in Nieuw-Zeeland zien er een stuk anders uit dan in Nederland. Na de rondleiding zijn we naar het dorpje gegaan om een auto te kopen. Het is een Toyota Camry geworde. Na deze aankoop heb ik de rest van de dag meegereden met Sander op de vrachtwagen.

Zaterdag zijn we naar het nieuwe huis/boerderij gaan kijken van Pia en Sjaak. Vervolgens zijn we doorgereden naar de Marokopa Falls en het zwarte strand in Marokopa. Dit is een zeer mooi stukje Nieuw-Zeeland.

Zondag ben ik met sander naar het rallyracen gaan kijken.

Vandaag heb ik een uurtje meegeholpen met het melken van de koeien. Vervolgens hen ik mijn spullen gepakt om richting mijn Stage in Hastings te gaan, maar toen ik de auto wilde starte deed hij het opeens niet meer, kapotte accu. Na dit opgelost te hebben ben ik nog even met Pia naar het dorp gegaan om de laatste dingen te regelen. Bedankt Pia, Sjaak en Sander voor de leuke dagen.

Na afscheid genomen te hebben ben ik over de kronkelwegen naar Hastings gereden. Toen ik in Hastings aangkwam bij mijn stageplek bij Crasborn Group ltd heeft mijn stagebegeleider Greg mij de belangrijkste plekken in Hastings laten zien en mijn verblijfplaats voor de komende 12 weken. Het is een huis met verschillende backpackers uit verschillende landen. Mijn eerste indruk van de stage is zeer positief.

  • 05 Mei 2014 - 10:41

    Mylène Joosten:

    Veel plezier! Geniet ervan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chris

Actief sinds 24 April 2014
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 5529

Voorgaande reizen:

29 April 2014 - 08 Augustus 2014

Stage Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: