Week 3 - Reisverslag uit Hastings, Nieuw Zeeland van Chris Joosten - WaarBenJij.nu Week 3 - Reisverslag uit Hastings, Nieuw Zeeland van Chris Joosten - WaarBenJij.nu

Week 3

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

18 Mei 2014 | Nieuw Zeeland, Hastings

Hallo allemaal,

Het is weer twee weken geleden dus hierbij weer een verslag van mijn reis/stage.

Ik heb er nu twee weken opzitten bij Crasborn group. In deze twee weken heb ik meegewerkt op het bedrijf om het bedrijf eerst te leren kennen. Het werk was het meest op de inpakafdeling. De mensen zijn aardig en willen het bedrijf laten zien.

Vanaf maandag begin ik aan mijn stage opdracht, mijn opdracht is om te gaan kijken hoe ze de hagelschaden kunnen beperken, door middel van verzekeren of preventieve maatregelen.
Het is een groot bedrijf en ze werken in twee shifts, ik werk van 6 uur 's morgens tot 4 uur 's middags.

Ik verblijf in een hostel waar meerdere mensen verblijven die bij Crasborn werkzaam zijn, dit zijn de meeste backpackers die nog een aantal weken werken om hun reis te betalen. Het is een goed verzorgd en gezellig Hostel.

Vorige week zondag ben ik in Napier geweest, dit is een stad op ongeveer 20 km afstand van Hastings. Het is een mooie stad aan het strand. Ik heb de markt bezocht en een strandwandeling gemaakt. Vervolgens ben ik naar Havenlock North gereden want daar was een mooie plek met een schitterend uitzicht zij een jonge die ook in het Hostel verblijft en dat klopte ook.

Vandaag ben ik naar de Farmersmarket geweest in Hastings en naar het strand, Oceans beach, hier heb ik een lange strandwandeling gemaakt.

Het volgende verslag zal denk ik volgende week weer verschijnen.

De Groete,


  • 18 Mei 2014 - 09:00

    Mylène Joosten:

    Gaaf allemaal hoor! Foto's? :)

  • 24 Mei 2014 - 12:46

    Marina:

    Chris,

    Heel veel plezier en succes met je Stage!!
    De foto's zijn prachtig!

    Groetjes

    Jo, Leen, Erik, Jolanda en Marina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chris

Actief sinds 24 April 2014
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 5512

Voorgaande reizen:

29 April 2014 - 08 Augustus 2014

Stage Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: